Vad jag ska göra denna vecka

ok!
ni får veckans schema här =)

Måndag: Va med någon kanske (casper ta de lugnt)

Tisdag: Vila (casper) jag åker till kalmar

onsdag: PACKA! ta en skritt runda med casper



Men har panik för onsdagen!
 jag ska packa allt!


Kläder te mig:

Ridbyxor

rid t-shirtar

munktröjor

ridstrumpor

badkläder

toalettartiklar

lakan

underkläder

shorts

jeans

mjukisbyxor

hjälm

ridväst
hjälm
ridstövlar
stallskor

block och penna

något jag har glömt kommentara isåfall!

Casper:

schabrak

sadlarna

tränsen

rycktborstarna

salva och lilement

grimma

mat! (tarmpulver,pellets,betfor och kross) tror jag ;)

lädertvål och balsam!

kommentera o ja glömt nått ^^

sen ska jag göra min utrustning skinande ren!
och senare rida ut
kolla en extra gång om ja glömt något
sen ta in hästarna och bada dom
ge hästarna mat
fixa transporten
stuva in allt i bilen
och sen sov! ska gå upp 5  morgonen





go natttttttt

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0