skolansdator

just nu sitter jag på världens sämsta dator! aa skolans då ;) (rubriken)
Vi skulle ha haft skrivarversktad på elevensval men hon var ute med sin klass på promenad i kristianopel :P
¨så jag gick till skolan och smyger mig på internet ;))
sitter brevid John E  och småskrattar åt drameleverna (elvensval)
den ena faller och man ska fånga den andra :P
går sådär om jag ska vara ärlig >:D
Men nu ska jag snart hem och rida Divina =D sen blir det Casper =)
imorgon får casper ledigt för jag ska kanske va med Disa :P
men kom på en grej men vi löser de ;))
typ 25 min kvar av skolan ;O
japp va ska man göra..

JO under ridlägret skulle jag behöva lite gästbloggare i 9 dagar =)
skicka mail till mig och tell me varför just ni ska gästblogg.
ni får max ha 4 bilder :I
ni måste blogga varje dag!
elr om någon annan har bloggat den dan så behöver inte ni :)

men maila till [email protected]
 okej jag läger bloggens öde i era händer =)
men nu ska jag ta facebook!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0