I bilen på väg...

Åker bil till Ronneby just nu med hela stora tjocka familjen :p
Ska till Lucas och Alice farmor och farfar..
är bara lite försenade c:
men men vi åker på! Kommer antagligen få massa mat och tråka! mer vet jag faktiskt inte förutom att dom vuxna komer sitta och prata i år och dar!
Förut var vi i kalmar. Mamma och Pär lämnade av mig och Alice vid Ikea (alice ska ha ny möbler till sitt rum)
Vi hittade möbler på kanske 40 min. resten av tiden kollade vi på film ( doktor snuggles) (utan ljud)
Och vi ringde Mamma! Dom hittade inte oss ofc -.-
så vi fick sitta där i två timmar typ. Så här låter man tiden gå på ikea!
Man kollar på en film medans ljudet inte är på och personlen drar in och ut dvd:n så att de stog "no disc" och en stor svart ruta -.-
barn glode på oss plus vakten som kännde igen oss vid dehär laget...
Sen satt vi där och gapskrattade och senare gäspade och klagade på Mamma och Pär :p
så vårat humör var lite varierande x)
vi gick igenom Ikea en gång till och provade alla möbler.
Sen pratade vi om att fråga om en telefon?
så vi höll på att tjafsa om vem som skulle fråga i en halvtimme säkert. Sen var de jag som fick göra de. jag slog mammas nr och då sa de pip 15 gånger typ och sen telefonsvararens röst.
Alice ringde Pär men inge svar där heller!
så vi gick in i ikea och lekte ( ni fattar hur tråkigt vi hade) att vi bodde i derras inrednings rum ^^
as grymt ju!
Senare gick vi ut för att kolla efter en BMW och då satt Pär där.
visade sig att dom hade vart där ett tag, men inte på samma ställe som oss!
(kul)
När mamma kom så gick Alice och pär in för att handla dom möbler Alice ville ha medans mamma och jag gick och köpte varm korv!
När vi hade ätit upp och var måttligt mätta så gick vi in i Varuhuset och köpte skor (ett par jag behövde och två par som var snygga och de var rea på!)
Senare närde var klart så åkte vi till Hööks! (toppen)
Vi köpte lite grejer ni får se sen.
Köpte lite mat med och sen åkte vi hem.
och en timme senare sitter vi här :P
Nu får ni bilder =D
Från DIN SKO



Gummistövlarna!



Och dom här! Men hittade ingen bild på de andra! =/
men dom är typ turkosa:P
från HÖÖKS



Jacka




Hade ett träns till Chivas med men hittade inte de :p
men ska gå nu batteriet i datorn är slut hejdå!

Kommentarer
Postat av: agnes :D

älskar tränset!

2011-06-22 @ 12:06:08
URL: http://zangria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0