Hästar där bak och Familjen där fram!

Nu sitter vi i bilen som jag har gjort i fyra timmar ;))
men jag har sovit för de mesta C;
men nu har vi bara en halvtimme kvar typ =D sen är jag där med alla hästar,söta lilla Xandra och Berit :D
Jävla va nörvös jag blev nu :S
nio dagar ifrån allt ..
typ allt kommer va förendrat när jag kommer tillbax ;Oi
känns lite konstigt men men de kommer va sååå härligt!!!!!!!!!!!
Hästarna är nog lite trötta efter resan så jag tror dom får stå sina boxar ett tag .. sen kommer CASPER vilja gå ut x)
han har stått och gnäggat efter mig hela natten xD
min  galna lilla häst :P
KOmmer nog sitta LITE vid datorn dom första tre dagarna sen kommer dom andra deltagarna så då kan jag inte men då tar Amanda hand om er =D
kommer ett inlägg om vem hon är sen =)


Japp denna lilla kille är med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0