Amanda!

Mitt och Picadillys liv:
Jag rider Picadilly 3 dar i veckan, men är där så mkt jag hinner och får då rida om jag känner för det,men grundligt 3 dar i veckan iaf :).
Jag sköter och rider henne och så ofta jag hinner sköter jag om Cremy.
På tre dagar i veckan rider jag ut ca 1 Badar ca 1 ibland noll och  rider ridhus eller annan riktig "träning" 1 elr 2 gånger.
Kan ladda upp mkr bilder på henne. Önskas bilder när jag rider så fixar jag såklart det.
Picadilly kan få för sig vad som hälst då hon e 4 år. Hon är intressant och många fastnar för henne när man träffa henne ,inte för färgen (iaf inte jag) jag fastnade för hennes personlighet.
Det första jag såg va en lycklig häst som jag skulle kunna göra ännu lyckligare..
Jag tänkte att det va hon och jag  jag och hon.
Tsm hittar vi alltid på något nytt.<3
Sedan har jag en hemlighet som om den lyckas, skulle den hoppa fram på bloggen.
Jag håller på att trick träna henne men eftersom hon har ca 30% welsh i sig så är hon ganska uttråkad osv.
Men hon är ovanligt intresserad och vill gärna men fattar inte riktigt.. men det tar sig!
Jag litar på henne, hon gör mig glad.
Men jag vet ju att hon aldrig kmr bli till salu...men det gör inget!
Jag älskar henne lika mkt för det ! ! !
 
Finns inte så mkt att säga...



Så nu är de denna lilla gullunge som ska hålla igång bloggen =)<3333
Var snälla men nu ä'r jag framme hejdååååå<3

Kommentarer
Postat av: manda

haha aww :D

2011-06-23 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0