Amanda : Mailet kanske inte gick fram (?!)

Jo på måndag sticker jag på ridläger, vilket jag skrev till Sara, fast i ett annat mejl.
Men jo, mailet kanske inte gick fram (?!)
Men iaf!
Kan inte ta med mig data..
Så på Lör/Fre så kmr det komma upp inlägg, dag för dag med rubriker som :  Dag 1, Dag 2 osv.

Ajja nu vet ni det! ;D
Red Picadilly idag.
Hon va helt..unghästig ;)
Men gick väl bra fast hon va ap pigg men det va kuligt :)
Bara att när jag skulle ta en förhållning och hon inte lyssnade på sits,syn,vikt styrning ink. röst och skänklar var jag tvungen att visa vägen med tygelarna , jag tog inte i mkt i tyglarna ändå åkte bettet ut ur munnen (?!) Jag satt av så fort som möjligt, tränsa om och efter detta hänt tog jag knappt i tyglarna alls men då var hon mindre unghästig ;)
Lite bilder när jag rider henne blev det iaf! Och lite från i hagen (i rörelser)
Men de kmr imorgon.. :)


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0