svar på massa kommentarer

Anonym om svar på kommentar:
Oj skrev fel, Han blir 17 i år om han är född -94

sv: Men hur vet ni att han är en - 94 ska kolla i hans papper och se vad dom säger så lägger jag upp senare ikväll om hur gammal han är ok? :)

mwiklund - fotoblogg om svar på kommentar:
Vaddå, den vita hästen på din header? :)

sv: japp den vita hästen som då heter Casper snackar vi om :)


bella
om svar på kommentar:
God morgon, Allt bra med dig:)? kram bella

Sv: jodå allt är på tipptop :) tackar som frågar. Kram



[FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning
om svar på kommentar: Intressant blogg du har !! (:
--------
http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros
Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:
Sv: tackar. Tycker den går lite trögt. Men sen i höst när jag ska börja tävla Casper och träna min tre åring ordentligt så blir de massa intressant om hästarna :)
P.s ni som ser denna kommentar. Jag tycker ni ska rösta på henne som jag ska ;) tryck på länken ovan.



Tack alla söta personer! forsätta gärna med att kolla min blogg och kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0