Oj oj oj...

Har fått ett uppdrag värt 1000 kr!!!!!! Men nu var de inte världens lättaste uppdrag... De är så att vi har en värdefull kalv som är otroligt sjuk, och eftersom jag har hjälpt en kalv förut att leva så fick jag ta åt mig uppdraget...
Nu är de så att denna kalv är mkt sjukare. Kan inte ens stå upp. Aja men han får vatten och mjölk ofta. Nu kan han till och med lyfta huvudet!!!!!!!!! Jätte stålt. Men men. Imorgon ska mamma ringa angående överaskning!
Men men hästarna ikväll de vet ni ;) Och  nu är min styvkusin här med sin mormor :P Så måste gå ner och va lite social i detta fina väder. 



See ya blogglovers!<3

 

Sorry för mina dåliga redigerings bilder. men är på den datorn med inga bilder på så snor några bilder och redigerar...

Men men le Kalven le!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0