Livet har alltid ett slut...

Vill bara säga...

VA inte rädda för döden. Ni är här för EN grej och de är ju att leva. Ni kanske undrar vad som händer sedan. Men ni lär inte känna något elr veta något bara vara borta. Ni kanske åter upplevs vad som helst men man får nog inte reda på de. Och nu när jag skriver detta så är jag livrädd. Men jag vet att de inte kommer hända mig på ett tag. Men tänka vad gamla borde va rädda. Elr personer som är drabbade av en svår sjukdom. Tänka vad dom skulle va livrädda. Men man ska leva livet. Man ska inte bara lägga sig på sängen och säga: Jag kommer dö...
Träffa gamla vänner. Gör de du inte skulle göra i fall du inte hade vetat att du skulle dö. Man ska njuta av livet. För man har de bara en gång. Tror vi iallafall ",
Älska personer alltid! Gå inte ifrån dom arg för man vet aldrig va dom är nästa dag...
elr hur. Bråka inte med din mamma oh inte lösa de förren hon går och lägger sig...
Man vet aldrig hur morgon dagen ser...



Jag vet att jag är allvarlig men nu när kalven är på väg att då känner jag att döden är en naturlig sak.
Det finns bara en sak man inte kan undvika och de är döden...
Vem som helst kan dö...

 

Redigerad av :me! Desperat xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0