Hur jag haft de idag och hur de blir imorn

Har haft de pretty great idag =) Var lite trött av mig  på eftermiddan och så ;) Men tog samman och pallra mig ner till stallet. Fixade allt som vanligt. Gcik in sen och då sa mamma att Alice och jag skulle cykla 5 km för att kolla kossorna -.- aja cyklade sen satt Alice och jag vid datorn och sedan var de casper =D Var ute en timme och försökte fånga Casper :P men sen tog vi alla tre. Borstade en halvtimme kanske. Sen blev de rida =) i SADEL!!!!!
Var skönt. Red inte så jätte bra idag som ni kanske såg på bilderna =( Men men imorgon blir de rix fm festival!
KUL KUL! aja nu blir de sova go natt <3

bloglovers



smakprov där jag ser tjock ut av västen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0