Hästarnas träning 2 aug.

Tränade alla tre idag! Är nöjd men trött. Förts tog jag Casper. Tränade Join up men gick inge bra. Han trodd att han skulle hoppa över. (Kommer info om join up näst inlägg) Men han hade hoppglädje när han hoppade över de en meter höga staketet! Men är ändå glad över att han inte har ont (hoppas jag) Försökte några gånger men allt slutade med att jag fick gå ner längst ner i hagen och hämta han :P  Då stod han där och såg slå oskyldig ut som möjligt. Han var värkligen söt då. De bara värkte i hjärtat när jag såg på han. Sen när jag nöjde mig med han så fick jag ta tag i Dante. Blev longera!
Han gillade det inte precis. Stod och gapade med munnen hela tiden och ville bara springa tillbaka till stallet. Men jag mannade på han. Han slog lite med huvudet men följde lydigt mina order. Han blev rätt varm efter en kvart så jag avbröt. Gjorde samma sak med Divina förutom att hon ville inte gå ifrån Dante. Så jag fick kämpa ett tag för att komma till ängen. Men där protesterade hon genom att stegra för pisken. Men sen ledde jkag henne runte ett tag och då gick de bättre. Höll bara på med henne i 10 min så att hon inte skulle tröttna igen och börja stegra lite smått.
Är nöjd med mina busar! Aja nu kommer oxå ett schema om imorgon.

Stanna kvar blogglovers !



Syrran får bjuda på bild Redigerad av : mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0