Dagens schema

Såg just att klockan slog om till Onsdag! Aja då får jag väl skriva idag istället.
Idag blir de rida på Casper OCH bada. Elr aa han ska duscha...
Manen ska bli ryckt och han ska bli vacker! Senare kan ni nog få lite modellbilder ifrån han, Om han har lust då.
Vi ska träna på vikterna och balans, i ridningen alltså. Blir på kvällen eftersom de är fullt upp på Förmiddan.
Får se hur de blir med Dante eftersom mamma behöver va med, med Divina..
Aja Just nu håller mina ögon på att gå i kors.
Så måste nog gå och lägga mig. Långa dag imorgon. Plus ska gå upp kl nio och jaga kor. (måste hem för kalvning) Men behöver inte läppa ut Hästarna imorgon iaf! Ne nu måste jag sova!

Go natt trötta blogglovers <3

Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0