Bilderna! DEL 1

Nu kommer bilderna ifrån ridturen med Casper =) Ni kanske läger märke till att jag rider med sadel! provade idag för vi ska snart amäla mig till  en tävling för att se hur Casper är :) Bara en vanlig LC :)


Aja nu får ni del 1 som är uppvärming för nu dampar nätet så de tar  5 mmin att ladda upp EN bild =(
Aja imorgon blir det ska säga lite om dagen då kommer ett smakprov på jobbandet =)







oj benen xd  Jag sitter inte så jätte bra på
bilderna eftersom jag är avslappnad






Bara för jag ser tjock ut xd




















Kanske inte sååå vacker sits ;)














västen gör så jag ser tjock ut =0









obs! bajsfläckar =0



SE YA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0